Diskuzní fórum COLLISTAR

Datum 26.08.2010

Vložil Nikola Bertová

Titulek krém na zeštíhlení

Dobrý den, ráda bych se s Vámi poradila, před nedávnem jsem si z této stránky objednala krém na zeštíhlení crema snellente salina a po namazání necítím žádnou reakci jak popisuje paní v dotazu nahoře, znamená to že na mě ten krém nepůsobí tak jak by měl?

Datum 10.08.2010

Vložil Ondřej Tomek - COLLISTAR

Titulek Re: opalovací hydratační voda

Paní Lauro, ještě malý dodatek, který jsem opomněl v původním komentáři: přípravek nese již ve svém názvu "Anti-Sale", jeho složení tedy působí proti negativním účinkům soli na pokožce - dodává tolik potřebnou hydrataci zejména během pobytu u moře.

Datum 09.08.2010

Vložil Ondřej Tomek - COLLISTAR

Titulek Re: opalovací hydratační voda

Dobrý den paní Lauro,
obecně platí, že produkty ze "sluneční řady" bez ochranného faktoru lze použít jak samostatně tak i v kombinaci s přípravky s ochranným faktorem.

Konkrétně u Vámi zmiňované hydratační vody, tedy produktu Acqua Superabbronzante Idratante Anti-Sale je prvořadý efekt zchlazení pokožky (stejně jako když si při plném slunci dopřejete příjemnou vlažnou sprchu). Zároveň však pokožku hydratuje, vyživuje a obsahuje látky, které urychlují opálení. Podle agresivity slunečního záření je tedy možné používat tento produkt samostatně nebo naopak použít jako základ některý z přípravků s ochranným faktorem a během slunění pak použít podle potřeby tuto hydratační vodu. Po prvním vyzkoušení a zažití pocitu chladné sprchy na vlastním těle pak každý sám pozná kdy a jak přípravek využít :-)

Datum 07.08.2010

Vložil Laura H.

Titulek opalovací hydratační voda

Dobrý den,

opalovací hydratační voda je bez ochr. faktoru - nanáší se na čistou pokožku nebo se používá současně s krémem, který má např. faktor 30.
Např. použiji krém s ochr. faktorem a poté můžu použít vodu pro osvěžení a urychlení opálení?
Nebo se voda používá pouze samostatně.
moc děkuji za odpověď

Datum 28.07.2010

Vložil Ondřej Tomek - COLLISTAR

Titulek Re: Poděkování

Vážená paní Zoufalová,
nelze ani vyjádřit jak nás podobná vyjádření těší. Jednou z naší motivací proč začít s obchodem bylo přesvědčení, že na českém trhu obecně chybí férový a přátelský přístup obchodníků a jejich upřímná snaha dát najevo, že si svých zákazníků váží. My si svých zákazníků opravdu vážíme, naší práci máme rádi a jsme rádi, že se to odráží na vaší spokojenosti. Proto děkujeme my vám!

Datum 28.07.2010

Vložil Kristýna Zoufalová

Titulek Poděkování

Ráda bych vyjádřila touto cestou poděkování za celkový přístup vašeho e-shopu. Jednání bylo rychlé a i když nebyl jeden produkt skladem, obratem jste mi poradili a dostala jsem náhradu, se kterou jsem také spokojená. Ještě jednou děkuji. K.

Datum 13.07.2010

Vložil Ondřej Tomek - COLLISTAR

Titulek Re: dostupnost produktů

Dobrý den paní Hano,
uvažovali jsme zda tuto službu zpřístupnit, nicméně jsme se rozhodli ponechat katalog produktů bez těchto informací. Má to několik důvodů. Jednak je to motivace pro nás mít stále všechny produkty skladem, což se nám daří. I přes to se však někdy stane, že například vzhledem ke krátkodobě vyšší poptávce po určitém produktu, tento není dostupný. To jsou situace, na které se nelze plně připravit. Dalším důvodem je zvýšená agenda spojená s touto službou a čas, který bychom tímto strávili můžeme využít lepším způsobem - například důkladným zabalením balíků, vytisknutí potřebného materiálu a především včasné doručení. Díky tomu máme k dnešnímu dni bilanci 94,7% plně uspokojených objednávek s doručením do 48 hodin od odeslání objednávky. Věříme, že je to důležitější než informace o dostupnosti, která u většiny e-shopů je stejně jen orientační a negarantovaná. V případě, že některý produkt není skladem okamžitě kontaktujeme zákazníka a situaci společně řešíme.

Datum 13.07.2010

Vložil Hana Vyjmelová

Titulek dostupnost produktů

jak je to s dostupností produktů? nikde na stránkách nevidím u položek informaci o tom, zda jsou skladem a za jak dlouho po objednání přijdou

Datum 06.07.2010

Vložil Ondřej Tomek - COLLISTAR

Titulek Re: Osobní odběr

Dobrý den Martino,
prostor pro osobní vyzvednutí funguje především jako sklad. Je pravdou, že po většinu běžné pracovní doby je někdo přítomen. Nelze to však vždy zaručit, proto doporučujeme termín návštěvy předem domluvit. Toto je možné i mimo pracovní dobu, tzn. je možnost domluvit se např. na večer či víkend. Využijte e-mail nebo telefonický kontakt.
Děkujeme

Datum 06.07.2010

Vložil Martina

Titulek Osobní odběr

Dobrý den,
chtěla bych se zeptat jak je to s možností osobního odběru pří u vás. V kontaktech jsem si všimla této možnosti, ale neuvádíte v jaké době je možné se zastavit.