Nejčastější otázky a odpovědi
Za jak dlouho obdržím objednaný produkt?
Pokud jsou veškeré objednané produkty skladem a je vybrán způsob úhrady dobírkou či službou PayPal, obvykle jsou produkty expedovány nejpozději následující pracovní den po obdržení objednávky. Termín doručení závisí na vybraném způsobu dopravy - u Obchodního balíku je garance doručení do 24 hodin od odeslání, u Cenného balíku to jsou obvykle 2 - 3 dny.
V případě, že je vybrán způsob platby převodem - platba předem, jsou zaslány instrukce pro platbu a odeslání zásilky je provedeno v okamžiku připsání platby na náš účet, o čemž zákazníky vždy informujeme.
———
Je možné objednat produkty COLLISTAR, které nejsou v katalogu produktů na www.collistar.cz?
Ano, je to možné. Stránky průběžně doplňujeme o nové řady produktů a také o novinky. Pokud si někdo přeje objednat přes náš e-shop produkty COLLISTAR, které prozatím nejsou na stránkách dostupné a nelze je tak přidat do košíku a provést standardní objednávku, je možné zaslat e-mail s požadavkem a seznamem produktů. Obratem zašleme jejich dostupnost a ceny. V případě, kdy se jedná o kombinaci objednání produktů z našeho e-shopu a některých dalších produktů, je možné tyto uvést pod objednávku do pole "Zpráva pro prodejce". Na takové požadavky budeme reagovat v rámci vyřízení objednávky.
Další produkty COLLISTAR lze najít zde (stránky ve slovenštině, avšak ne zcela kompletní popis produktů), nebo zde (stránky v angličtině, téměř kompletní popis produktů) nebo zde (stránky v italštině s kompletním sortimentem).
———
Mohu získat nezávazně vzorky produktů COLLISTAR?
Ano, vzorky máme k dispozici a rádi je poskytneme. Ovšem jejich množství, které máme k dispozici, víceméně odpovídá počtu naskladněných produktů, proto vítáme takový přístup, kdy vzorky poskytneme - pochopitelně zdarma - k jakékoli objednávce. Vzorky zasíláme automaticky ke každé objednávce a není nutné o ně zvlášť žádat. Pokud však máte zájem o nějaké konkrétní vzorky, uveďte to prosím do poznámky ve Vaší objednávce.
———
Jak správně vyplnit objednávku?
Domníváme se, že celý systém nákupu i vyplnění objednávky je jednoduchý, rychlý a přehledný. Předpokladem bezproblémového doručení je úplné a bezchybné vyplnění údajů při registraci. Vždy také doporučujeme uvést telefonní kontakt, který může urychlit vyřízení Vaší objednávky a také může být využit poštovním doručovatelem k upřesnění času doručení zásilky.
K nejasnostem při vyplnění objednávky může dojít snad jen u výběru ve volbách Způsob platby a Způsob doručení. Zde je nutné pamatovat na to, že zaslání zásilky poštou je vždy spojeno s platbou dobírkou, pokud jste si nevybrali jiný způsob platby. Platba v hotovosti při osobním převzetí se vztahuje výhradně na situace, kdy si zákazník přijede pro zboží osobně do našeho skladu, případně mu je doručeno přímo naším pracovníkem (obvykle je možné tuto možnost využít v Praze a okolí).
———
Jak postupovat když mi přijde jiné než objednané zboží nebo zásilka není úplná?
Takových případů jsme naštěstí mnoho neměli, ale stát se to může. Zakládáme si na osobním přístupu k zákazníkům, proto například nikdy nezasíláme automaticky neúplné objednávky,v případě, že některý z objednaných produktů není skladem, aniž bychom se na tom předem se zákazníkem nedohodli. K žádným překvapením po rozbalení zásilky by tedy docházet nemělo. Pokud by však přeci jen došlo k tomu, že vám bude doručeno jiné než objednané zboží nebo bude jakkoli poškozené, prosíme, abyste nás o tom ihned informovali e-mailem nebo telefonicky. Situaci budeme ihned řešit ať už záměnou zboží a následnou reklamací na doručovatele nebo finanční kompenzací.
———
Máte další podněty a otázky? Napište nám na info@collistar.cz - rádi je zde uveřejníme