Všeobecné obchodní podmínky

 

I. Obecná ustanovení

1. Právní vztahy založené uzavřením smlouvy o koupi věci nabízené firmou Ondřej Tomek - COLLISTAR (dále jen Prodávající) se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku o uzavírání smluv za použití prostředků komunikace na dálku. V případě našeho virtuálního obchodu je tímto prostředkem zejména elektronická pošta. 

2. Kupující si může požadované zboží vybrat z nabídky produktů v katalogu uveřejněného na internetových stránkách www.collistar.cz.

3. Každé jednotlivé zboží nabízené ve virtuálním obchodě je identifikováno nezaměnitelným kódem a je označeno originálním názvem. U každého zboží je dále uvedena cena a popis. Cena zboží je uvedena v českých korunách. Cena je konečná a nezahrnuje pouze náklady na poštovné, se kterými je Kupující předem seznámen při objednávce a také v těchto obchodních podmínkách. Není-li u zboží uvedeno jinak, platí, že doba, po kterou zůstává nabídka nebo cena zboží v platnosti, trvá vždy do konce příslušného kalendářního roku, ve kterém je zboží nabízeno.

II. Uzavření kupní smlouvy

1. Kupní smlouva na zboží nabízené v našem virtuálním obchodě je uzavřena okamžikem vyplněním a odesláním objednávky kupujícím a následným odesláním potvrzení o přijetí této objednávky na e-mail uvedený kupujícím. Kupující podáním objednávky stvrzuje souhlas s těmito obchodními podmínkami

2. Po obdržení řádně vyplněné objednávky v našem virtuálním obchodě Vám počítačový systém zašle na e-mail uvedený v objednávce potvrzení o přijaté objednávce a strany tak potvrdí uzavření kupní smlouvy. 

3. Prodávající prohlašuje, že osobní údaje kupujícího uvedené v objednávce budou použity pouze ke zpracování jeho objednávky a tím ke splnění závazku prodávajícího z uzavřené smlouvy. S tímto kupující souhlasí.

III. Dodací a platební podmínky

1. Zboží je dodáváno buď dobírkou prostřednictvím držitele poštovní licence, a to do místa, které kupující uvede ve své objednávce (upozorňujeme, že platí pouze pro území ČR). V tomto případě má prodávající povinnost předat objednané zboží držiteli poštovní licence do 2 pracovních dní od okamžiku uzavření kupní smlouvy.

2. Zboží může být dále uhrazeno bankovním převodem na č. účtu 152576973/0600 kdy kupující uvede jako variabilní symbol číslo objednávky. V případě zvolení platby bankovním převodem kupující souhlasí s tím, že zboží bude vyexpedováno nejpozději 24 hod. od okamžiku připsání platby na účet prodávajícího. Při této volbě důrazně doporučujeme vyčkat s platbou na potvrzení skladových zásob. V případě, že platba je již uhrazena a některé zboží není skladem, dochází ke komplikacím kdy je nutné hledat alternativní produkt, vracet přeplatek apod.

3. V případě, že některé objednané zboží není v době uzavření kupní smlouvy skladem a nemůže být odesláno ve lhůtě stanovené těmito obchodními podmínkami, je prodávající povinen neprodleně o této skutečnosti informovat kupujícího. Dodatečnou dohodou mezi prodávajícím a kupujícím bude dále určeno, zda bude celá objednávka vyexpedována v termínu, ke kterému bude veškeré objednané zboží skladem, či bude expedována ve dvou etapách - v první etapě zboží, které je v den uzavření kupní smlouvy skladem a v druhé etapě zboží zbývající. Kupující má však právo s tímto postupem nesouhlasit a odstoupit bez sankcí od smlouvy.

4. Pokud se nepodaří prodávajícímu kontaktovat kupujícího (kupující neodpovídá na e-maily, sms zprávy a nelze se mu dovolat), vyhrazuje si kupující právo zaslat neúplnou objednávku spolu s informací, že chybějící produkty budou zaslány v pozdějším termínu v samostatné zásilce.

5. Prodávající prohlašuje, že zboží je zpravidla kupujícímu v ČR dodáno do 48 hodin od uzavření kupní smlouvy (obchodní balík České pošty). Vzhledem k tomu, že se tato doba se může prodloužit v závislosti možnostech zvoleného dopravce a na aktuálních skladovacích zásobách vyhrazuje si prodávající právo na dodací lhůtu do 5 pracovních dní. V měsících říjen - prosinec se tato doba může prodloužit až na 7 - 9 pracovních dnů. 

6. Zboží je zpravidla dodáváno prostřednictvím držitele poštovní licence - Česká pošta s.p. a to službou Obchodní balík nebo Cenný balík. Prodávající si vyhrazuje právo změnit vybraný způsob doručení na osobní doručení vlastními pracovníky (zejména v Praze a okolí). V tomto případě zůstává cena za poštovné prodávajícímu jako úhrada za náklady spojené s doručením objednaných produktů. Balné neúčtujeme.

7. V případě, že si kupující zásilku nevyzvedne a zásilka bude Českou poštou odeslána zpět prodávajícímu vzniká prodávajícímu nárok na úhradu 80% z ceny poštovného a poplatku za dobírku a to i v případě, že pro danou objednávku bylo dohodnuto poštovné zdarma (např. při objednávce nad 3.000,- Kč) 

Poštovné

V případě, že kupující zvolí formu platby dobírkou, je za tuto službu účtován poplatek 30,- Kč.

Poštovné v případě Obchodního balíku po ČR je 102,- Kč. (doručení do 24 hodin od odeslání ve všední dny)

Poštovné v případě Obchodního balíku po ČR je 78,- Kč. (doručení do 2 - 3 dnů od odeslání ve všední dny)

Poštovné na Slovensko činí 219 Kč + poplatek 6 EUR za přepočet měny (účtuje si Slovenská pošta)

Při nákupu nad 3.000,- Kč je poštovné zdarma.

Dodavatel prohlašuje, že uvedené poštovné pro něj není ziskem a přesně odpovídá nákladům, které sám hradí za poskytnuté služby společnosti Česká Pošta s.p..

IV. Odstoupení od smlouvy

1. Kupující má právo od smlouvy odstoupit do 14 dnů od převzetí zboží. Je-li zboží zároveň vráceno, musí tak kupující učinit v originálním a bezvadném obalu. 

2. Kupující má dále právo odstoupit od smlouvy z titulu odpovědnosti prodávajícího za vady prodané věci dle příslušných ustanovení občanského zákoníku. 

3. Kupující je dále oprávněn od smlouvy odstoupit v případě, že prodávající nedodrží lhůty uvedené v čl. III, bodu 4. těchto obchodních podmínek. 

4. V případě, že kupující odstoupí od smlouvy z důvodů popsaných v čl. IV, bodů 1., 2., 3. nebo 5. je povinen učinit v tomto smyslu jednostranný projev své vůle určený prodávajícímu. Tento projev vůle musí mít písemnou podobu a musí být prokazatelně doručen prodávajícímu.

5. Prodávající je oprávněn od smlouvy odstoupit za předpokladu, že si kupující dodané zboží nepřevezme nebo převzít odmítne. V takovém případě je kupující povinen uhradit 80% částky za poštovné sjednané v objednávce + poplatek 30,- Kč za balné na základě výzvy prodávajícího. Kupující je v takovém případě povinen zaslat součet částky za poštovné a balné v jedné částce bankovním převodem na č. účtu: 152576973/0600 a jako variabilní symbol uvést číslo objednávky.

6. Obě smluvní strany mají právo ddstoupit od smlouvy po vzájemné dohodě.

V. Reklamace

1. V případě, že má kupující dojem, že vznikl z jeho strany nárok na reklamaci, je oprávněn obrátit se na prodávajícího, a to telefonicky nebo prostřednictvím elektronické pošty uvedené na www.collistar.cz.

2. Reklamace bude posouzena po zaslání či předání zboží, které bylo předmětem kupní smlouvy, prodávajícímu. Prodávající je povinen informovat o průběhu i výsledku reklamace neodkladně kupujícího. Základní podmínkou pro uznání reklamace je vrácení neporušeného zboží v původním obalu včetně dokladu o jeho zakoupení. Daňový doklad je součástí každého vyexpedovaného zboží. 

3. Kupující je povinen před převzetím zboží od dopravce zkontrolovat, zda zásilka není zjevně poškozena dopravou. V případě poškození zásilky je kupující povinen za přítomnosti pracovníka dopravce zkontrolovat obsah zásilky a zjistit, zda zboží uvnitř zásilky není dopravou poškozeno. V případě poškození zásilky dopravcem doporučujeme zboží nepřebírat a neprodleně informovat prodávajícího. Za poškození zboží vinou přepravy nese odpovědnost přepravce. Kupující má povinnost ve svém vlastním zájmu překontrolovat správnost zakázky.

4. Popis reklamace musí obsahovat důvod reklamace a datum nákupu. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Záruka se nevztahuje na vady způsobené běžným opotřebením, nesprávným použitím výrobku či nesprávnou manipulací a skladováním u kupujícího.

5. V případě uznání reklamace a neopravitelnosti výrobku bude zboží vyměněno za nové nebo bude kupujícímu vrácena peněžní částka za zboží. Do vrácené částky se nezapočítává poštovné.

6. V případě neoprávněné reklamace bude zboží zasláno kupujícímu na jeho náklady a současně mu mohou být prodávajícím vyúčtovány manipulační náklady vzniklé v souvislosti s neoprávněnou reklamací.

VI. Vrácení zboží

1. Kupující má nárok na vrácení zboží bez udání důvodu do 14-ti dnů od jeho obdržení. Zboží nesmí být žádným způsobem poškozené, nést znaky používání či být jinak znehodnocené a musí být zabalené v originálním balení spolu s veškerým příslušenstvím, bylo-li součástí balení. Ke zboží musí být přiloženy veškeré dokumenty a to včetně daňového dokladu. Zboží musí kupujícím předáno či odesláno prodávajícímu nejpozději 14. den od doručení zboží kupujícímu. Po jeho doručení bude kupujícímu zaslána částka na jím udané číslo bankovní účtu či v hotovosti poštovní poukázkou.

Vytvořte si webové stránky zdarma! Webnode